Tuesday, June 18, 2013

Oh ViVa...!!

Bismillah....

Assalamualaikum,...

Tanggal 18 Jun 2013

Merupakan tanggal keramat saya ..untuk pembentangan projek sarjana muda, PSM...selalu nya panggil viva,..but not sure,,that term stand for what,...errmmm,....memang nervous la sebelum tanggal ini,..makan tak kenyang,,mandi tak basah,..tak keruan,....huhu,..~~... orang kata ,..macam present biasa-biasa jer,...tapi bagi saya tak ,,,sebab 2 semester nak siapkan this project ok,..so nk present ini...tak boleh la memain,..

sebelum ini ada mock present bersama supervisor ,..alhamdulillah perbaiki mana yang kurang,..tiada terbang ,..bagi terbang,..tiada tema warna,..bagi ada tema,...macam-macam lagi,..syukur,..terima kasih Dr Rohana dan sahabat-sahabat yang lain,..
semoga kalian sentiasa di dalam rahmat Nya,..

 alhamdulillah semua berjalan lancar.....dapat deliver speech dgn baik...(yaker...??...huhu)


~ Antara yang perlu dibawa semasa viva ok,... (kenangan.....) ~


~ Slide saya,...biasa-biasa jer,...~



Sesi II ..3rd presenter....sesi saya ada dua coursemate juga... Brother Radzlan dan Brother Faathir,..hebat mereka ini,..Radzlan ini lantang bersuara,...yang Faathir pula sgt cool,..(hihi,..saya rasa la,...)..insyaaAllah pengalaman bersama rakan-rakan....

Nak sambung cerita lagi ini,...dapat penilai yang sangat menyokong kajian ku,...walaupun banyak persoalan yang diajukan...semua persoalan dan teguran itu sangat berguna untuk kajian ku,..dan untuk manfaat pengkaji seterusnya,..insyaa Allah,..macam nk nangis juga tadi kene soal macam-macam,.pastu kena pula ayat comfort dari Encik Nabil..lagi la nak nangis..tahan je la....hihi~~..

Ucapan jutaan terima kasih kepada 

Encik Muhammad Khair & Encik Ahmad Nabil

diatas segala teguran dan nasihat kalian yang membina,.thank juga sudi semak PSM saya yang tebal itu,...semoga kalian dirahmati Allah,...




~ Ini lah thesis saya yang telah dipulang kembali,..hihi..untuk baiki~

dah sedih-sedih tue,...saya pun tulis la kat diari masalah,..alhamdulillah dijernihkan fikiran oleh Sang Pencipta,..syukur,...selepas itu jumpa kat cengal cafe kak ummu,..kak ummu ini juga coursemate saya juga,...subhanallah...dia cakap,.."dah habis viva kan zati,...??...tahniah.."...ayat yang ringkas tapi tenang mendengar,..mungkin hatiku yang sedikit serabut,...sedih pula hati bila nak berpisah ngan sabahat2 semua,..entah bila dapat berjumpa,...


~ Boleh ke nak tayang diari kat sini,..hihi,..~

Setakat ini dahulu...insyaa Allah nanti story2 lagi,..hihi,..nak baiki dan jilid pula...
semoga dipermudahkan segala urusan,..syukur padaNya,..diberi insan-insan sekeliling yang sangat menyokong,..ibu abah,...love them lillah..

Semoga perjuangan dalam medan ilmu ini dirahmati dan diberkati Ilahi,...

Terima kasih sudi membaca,....(^_^)

No comments:

Emosi seorang Ibu

Bismillah Hai semua, happy holiday.... Gembiranya zati lihat sahabat-sahabat Zati berjalan sana-sini. Ada yang berjalan ke luar negara d...