Monday, October 21, 2013

Konvokesyen MKM...

Bismillah,..
Assalamualaikum,...

Lama sangat dah tak update blog ni....berhabuk sangat dah,...huhu,...hari ini kembali semula insyaaAllah,..sekadar berkongsi kegembiraan,..macam-macam yang berlaku dalam kehidupan saya ini...itu lah manusia,..bukan hamba jika kita tidak diuji Allah,...bukan manusia jika tiada suka dan duka...

Hari ini nak cerita pasal my adik,..dia dah bergraduasi,...alhamdulillah,..saya berkesempatan untuk meraikan salah satu moment indah dalam hidup dia,.. ceh2...

Adik saya ini ambil Diploma Pengurusan Koperasi di Maktab Koperasi Malaysia... MKM..... tak silap akan dinaik taraf menjadi sebuah kolej,... saya tak pasti dah tukar nama ke belum.... MKM ini di Petaling Jaya...kos pengajian adalah dari Bank Rakyat... 

kalau dulu orang tanya.. adik belajar di mana.. saya cakap Maktab Koperasi Malaysia.. pastu orang cakap,..owh,..jadi cikgu,..eh..bukan-bukan,.. itu Maktab perguruan...sekarang IPG Institut Perguruan Guru... beza tau,...hihi,...

Alhamdulillah adik saya berjaya menamatkan pengajiannya selama 3 tahun....semoga dia terus berjaya dan meraih redha Allah,..jom la kita tengok- tengok gambar konvo Amirul Hakim ni ya,..

 ~Bersama sahabat sepengajian Amirul ,..tak pasti nama nya,..cuma tak silap dari negeri di bawah bayu.. Sabah ba....~

~Bonda & Ayahanda~

~Adik & Akak,....~




Semoga awak menjadi insan bermanfaat untuk ummah dan beroleh kejayaan di dunia dan akhirat,...ameen...

Setiap apa yang berlaku dalam kehidupan,...pasti ada hikmah disebaliknya.. sabar dan jangan putus asa dengan rahmat Allah,..usaha dan terus usaha untuk menjadi hamba serta khalifah yang terbaik,...Semoga rahmat dan kasih sayang Allah sentiasa bersama kita semua...ameen...

Terima kasih sudi membaca ya.. (^_^)

Salam Kasih Sayang Semua,...


No comments:

Emosi seorang Ibu

Bismillah Hai semua, happy holiday.... Gembiranya zati lihat sahabat-sahabat Zati berjalan sana-sini. Ada yang berjalan ke luar negara d...