Thursday, May 9, 2013

Tangisan

Tangisan buat aku lapang
Tika ia ditahan 
Terasa perit teramat
Tidak tahu datang dari mana
Mungkin tandusnya cinta pada Tuhan

Pabila bersujud padaNya
Menadah tangan
Aku lemparkan semua rasa dalam ungkapan doa

Terasa hilang
Aku lepas segala tangisan
Mungkin kekhilafan diri insan dalam harungi dunia

Indahnya rasa cinta Tuhan itu
Tidak dapat aku gambar
Dipukul perasaan cinta dan kasih Nya

Bersama Mu Tuhan 
Indah itu masa
Engkau tidak pernah meninggalkan aku walau seketika
Tapi aku sering alpa dalam tipuan dunia 

Hanya pada Mu Tuhan 
Aku harapkan cinta....


Nurul Izzati Atan
090513
19:02
UTMJB

No comments:

Emosi seorang Ibu

Bismillah Hai semua, happy holiday.... Gembiranya zati lihat sahabat-sahabat Zati berjalan sana-sini. Ada yang berjalan ke luar negara d...