Hari Jubah Aku!

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum

Alhamdulillah ... diberi kesempatan untuk bersama teman-teman degree,... rindu sangat kat mereka,...
Saya kongsikan antara kenangan-kenangan manis ini,...

Semasa rehearsal 25 Oktober 2013... 






Bergambar kenangan bersama Dr Rohana Hamzah,... supervisor kami semasa Sem 7 & 8 .... iaitu projek Sarjana Muda,..  Fathin, Azizah, Shalini, Syakirah, Hajar dan Zafina,..
Ya Allah ,... rindu nya dekat mereka,...


Ni kek birthday Fathin dan Fina,... ini lah kali pertama dan terakhir kali sambut birthday sama-sama....birthday Fathin dan Fina 26/10/1990.... kenangan terindah ...Selamat Ulang Tahun Fathin dan Fina yang ke  23 tahun... Semoga diberi keberkatan usia untuk kalian... 



Gambar ini lah.. gambar pertama yang diambil selepas keluar dari DSI... Dewan Sultan Iskandar....
Dari kiri,..Hasmira, Hajar, Shalini, Zafina dan Syakirah.


Bersama Ibu dan Abah tercinta,... 



Ini pula ,...adik kesayangan ..Hafizudeen,... dia jer seorang yang datang ,..yang lain tidak berkesempatan,....
Moga kejayaan ku ini menjadi sumber inspirasi buat adik-adik ku yang lain,...



Abah testing Jubah konvo eh,...muat ok,...hihi,..mesti la muat,..besar kot jubah tu....tersenget-senget pakai,..sebelum naik pentas tu,..urusetia siap betul-betul kan jubah ni,...thank you akak urusetia... jasa mu dikenang,... (^_^)



Itu Masjid Sultan Ibrahim... MSI



Ceh ...main lambung-lambung pulak kan,... hihi...pernah tak terfikir kenapa gambar graduasi ,..sure ada gambar topi lambung,...ini pandangan saya la akan,..ia ibarat sebuah impian yang berjaya dicapai,..impian yang tinggi semasa di lambung,..dan di ambil apabila topi tu dapat semula....akhirnya impian berjaya,..lebih kurang macam tu agak nya,... 





Kami ambil gambar kat fakulti jer ni,.... depan bilik jahitan,... hihi,... 


Gambar-gambar di bawah adalah gambar pre-convo,...hihi,..ada gak pre eh,... mesti la,... alhamdulillah diberi kesempatan nak bergambar dengan diorang ini,...kami ambil pada 26 Oktober , sehari sebelum kami konvo 27 Oktober....

Antara teman-teman yang terlibat,....Zafina, Shalini, Syakirah, Aqilah, Hajar,... terima kasih juga buat adik kepada Hajar yang tolong ambilkan gambar kami ya,...









Gambar ini hanya perkongsian,...semoga kejayaan yang diperolehi ini mampu menjadikan kita insan yang dapat menyumbang bakti buat keluarga dan masyarakat,..hidup ini bukan hanya untuk suka-suka tetapi hidup ini sebuah amanah dan tanggungjawab kita sebagai hamba serta khalifah di bumi ini...
Meneruskan visi dan misi kearah kebenaran... insyaaAllah,...

Terima Kasih sudi membaca,...

Salam Kasih Sayang Semua,.. (^_^)

Comments

Popular posts from this blog

cikgu!...Selamat Hari Guru

Keluar Dari Zon Selesa

Perancangan Majlis Walimah