Friday, December 31, 2010

CaTatan 2010,...WelCome 2011,..


Alhamdulillah....syukurilah nikmat kesihatan yang dikurniakan Nya kepada kita,....esok insyaAllah masuk tahun baru 2011,...dan insyaAllah ana akan balik menuntut ke bumi kesayangan UTM Skudai insyaAllah ahad,....rindu rasa kat sahabat-sahabat semua,..(^_^)...

apa azam sahabat-sahabat semua ya ,.hehehe,..dan sudah tercapaikah azam yang lepas,...apa ya azam ana,..??....ermmmm,,,,,,,ana berdoa semoga tahun 2011 dan 1432H kita sentiasa berusaha menjadi hamba serta khalifah yang diredhai,....juga berdoa agar kita ditetapkan iman ,... nikmat islam serta iman,...bermohon kepadaNya agar rasa kehambaan dan rasa manisnya iman sentiasa ada,...insyaAllah,...berazam untuk sentiasa ingat,..berzikir kepada Nya,..agar kita tidak jauh darinya,..

Ana berdoa agar tahun 2011 ini akan ade satu pengalaman atau kenangan yang akan tercipta ,..insyaAllah,......berdoa agar semester baru nie berjalan dengan baik,..dan sentiasa berfikiran terbuka (bersangka baik)....agar setiap tindakan didahului dengan akal bukan nya emosi,..

Ana harap semua azam-azam kita dapat kita realisasikan dengan baik,..insyaAllah,..salam perjuangan semua,...moga kita sentiasa di dalam rahmatNya,...amin~~.(^_^)

No comments:

Emosi seorang Ibu

Bismillah Hai semua, happy holiday.... Gembiranya zati lihat sahabat-sahabat Zati berjalan sana-sini. Ada yang berjalan ke luar negara d...