JiWa Ku,...bErSaMa UTM

Assalamualaikum,...

alhamdulillah syukur,.....sudah hampir seminggu aku berada di bumi UTM ni,....bagi meneruskan perjuangan menuntut ilmu,...di bumi Allah ini,.....



Alhamdulillah semua subjek da dpt daftar dengan baik,....alhamdulillah walaupun agak serabut dengan jadual waktu kelas,..semua baik-baik insyaAllah,....cuma agak sedih sedikit tidak bersama sahabat-sahabat se seksyen (seksyen 04),..rindu dgn mereka,....walaupun tak sekelas,....kami masih jumpa kat kuliah besar,....terubat rindu bergurau dgn mereka,.....(^_^),...syukur juga bila dpt sekelas ngan seksyen lain,...dapat pengalaman baru,....bergaul dgn yang lebih dewasa,...
cuma terasa diri muda sedikit la,....hehe,..(^_^),....


~ kenangan bersama SPH 04~

rasa macam tak percaya diri ini kembali lagi untuk menuntut ilmu,....alhamdulillah Allah memberi peluang lagi untuk kita terus menimba ilmu dan memanfaatkannya sebaik mungkin,....insyaAllah semester ni ambil 8 subjek = 16 jam kredit,.....

SPP3042 KAEDAH PENYELIDIKAN DALAM PENDIDIKAN
SPE3002 PERDAGANGAN DAN KEUSAHAWANAN
SPE3022 INDUSTRI DAN PTV
SPL1022 ASAS ELEKTRIK
SPL3002 PERKHIDMATAN BANGUNAN: PERPAIPAN
SPL3212 HORTIKULTUR HIASAN
SPL3412 APLIKASI KOMPUTER GRAFIK
SPL3422 KAJIAN KONSUMER & AMALAN

Alhamdulillah semester ni ada dalam 2 , 3 orang pensyarah yang pertama kali,,...aku belajar dengan mereka,.....melihat mereka sangat bersemangat ketika mengajar,.....itulah satu semangat atau spirit yang wajar dicontohi,....sebagai bakal pendidik suatu hari nanti insyaAllah,......

Ya Rahman,.. rahmatilah guru-guru hamba, pensyarah-pensyarah hamba,..serta yang pernah mendidik hamba selama ini,....

alhamdulillah masuk ke Perpustakaan Sultanah Zanariah ,...PSZ singkatannya,..buat pertama kalinya bagi semester baru ni,......tetiba nak cari buku kat portal PSZ terlupa kata laluan pula,....kelakar pun ada,....huhu,.......macam mana boleh terlupa,....
recall,...

recall,...

recall lagi,...

alhamdulillah,...buku yang dicari berjaya dijumpai,...(^_^)


insyaAllah next entry cerita mengenai mini lanskap,...(salah satu projek jgk,..)

pesanan buat diri : siapkan assignment sebaiknya,...jangan suka menangguh kerja,...nanti padah,.....cekalkan hati dan bersungguh la dalam menutut ilmu,.....kerana ALLAH...

Comments

Popular posts from this blog

cikgu!...Selamat Hari Guru

Perancangan Majlis Walimah

Keluar Dari Zon Selesa